日中企画 JC PLAN

  • Home
  • Corporate Profile
  • Greeting
  • Business Outline
  • Recruitment
  • Privacy Policy
tel
tel
tel

ŠÖŒWŽÒ—lŠeˆÊ

Greeting

  • 日本語
  • 中文
  • English

Yen Nomura

人に誠の接し、人に信用をもつ

株式会社JC プランは2005 年の設立以来、日本を知り尽くした専門旅行会社として訪日観光だけに止まらず、各種団体旅行をお取り扱いしております。弊社の主なお客様は世界各国の政府・行政、企業・団体様です。①視察、②商談、③医療、④交流、⑤MICE(ミーティング、インセンティブ、コンベンション、イベント)を主目的とした訪日旅行をお客様の要求を満たす手配力でご提案から実施まで推進させていただきます。

弊社の取り扱う訪日団体客数は、中国市場においては年間30,000 人以上, 東南アジアやヨーロッパ等その他市場においては年間10,000 人以上のインバウンド取扱実績を誇っております。

弊社は訪日旅行のプロフェッショナル集団です。公的な通訳ガイドをはじめ、日本国内における様々な公的資格を有し、日本国内の様々なネットワークを構築しております。

①高品質なサービス、②優秀な通訳ガイド、③経験豊かなオペレーター、④万全の管理体制、⑤クライアント様の課題解決の企画提案力を兼ね備えることで、今後は更なる市場開拓そして文化交流等のプロジェクトを企画し、世界各国と日本の友好関係ならびに経済発展のために貢献して参ります。

最後に弊社の経営理念は「人に誠の接し、人に信用をもつ」です。

世界各国、人種や言語は違えども、本質は人と人のコミュニケーションこそ重要と考えます。

この理念を念頭に世界各市場先と日本の架け橋となるべく、双方による文化やビジネスなどの国際交流の実施を通じて、理想的な国際社会実現へ貢献してまいりたいと考えます。

今後とも変わらぬご支援とご鞭撻を賜りますようお願い申し上げます。

代表取締役 野村 艶

为人以诚・待人以信

株式会社日中企画自2005年成立以来,是日本国家观光局首批指定的中国访日旅行接待机构,本公司是日本旅行业协会正会员。曾被日本国家电视台NHK,富士电视台,朝日新闻等多家媒体多次专访与报道。本公司主要业务为接待:1.各类考察与洽谈(公务及商务),2.文化交流,3.健康医疗体检,4.会奖旅游(会议,奖励旅游,展览会),5.个人访日旅游等。

作为从事访日接待专业机构,本公司拥有一支专业,高效,协作,求实的优秀队伍,能提供从策划到执行的全方位服务。持有日本国内各类官方许可资质,在日本国内构建了全面而广泛的业务网络。

本公司每年所接待的中国市场访日人数约3万人次,东南亚及欧美等其他市场约1万人次。

今后,我们将以完善的管理体制,丰富的操作经验,高品质的服务,创新的企画,继续开拓国际市场。为广大同行业人士及消费者搭建优质的赴日平台,并促进经济发展奉献更大的价值。

本着“为人以诚・待人以信”的经营理念,本公司正在向品牌化,规模化,网络化发展前进。为社会及各界人士提供更加热情,周到,安全,便捷,专业的服务。

如日中天・广阔企画

希望各界人士继续给与我们不变的支持与鞭策!

董事长・総経理 野村 艶

Connect with one another. Believe in one another.

Since its establishment in 2005, JC Plan has been utilizing its extensive knowledge to provide hospitality not only to individual tourists, but to group visitors as well.Most of our customers are from governments, administrations, corporations, and organizations from around the world.We specialize in planning and executing visits for the following types of visits to Japan:

1) observation trips, 2) business meetings, 3) cultural exchanges, 4) medical trips, 5) MICE (Meeting, Incentive, Convention, Event).

Our company prides itself in serving over 30,000 visitors per year from the Chinese market and over 10,000 visitors per year from other markets such as Southeast Asia and Europe.

As a professional tourism organization, we provide services such as interpreter guides, have certified staff, and have built an extensive domestic network.

Our 1) High quality service, 2) excellent interpreter guides, 3) experienced operators, 4) finely-tuned management system, and 5) skill in solving the problems facing our clients all contribute to our efforts in promoting cultural and economical exchange between Japan and the rest of the world.

Lastly, we would like to tell you about our company philosophy of “Connect with one another. Believe in one another. ”

We believe that even if we have different nationalities and speak different languages, the important part is our communication between one another.

With this philosophy in mind, we aim to become a bridge between Japan and the rest of the world. We would like to continue to promote cultural and business change in Japan as we strive to become a more international society.

We hope we can have your continued support in the future.

President and CEO Yen Nomura